"I buy my own diamonds and I buy my own rings..."


Det har nog inte riktigt gått in i min lilla skalle att jag ska byta jobb inom en snar framtid. Det slog mig NYSS att jag faktiskt borde vara väldigt stolt, dels över att jag jag fick jobbet som så otroligt många andra sökte, och dels över att jag tog beslutet att lämna en trygghet och hoppa in i något nytt.

Jag borde belöna mig själv på nåt sätt. Jag tänker ett smycke, eller ett besök hos frisören. Det är ungefär samma pengar. Och jag måste ju passa på nu när jag har råd, hahaha! :-)
Det kan bli ett nytt Attling-smycke till samlingen, jag älskar ju Efva Attlings smycken!! Men inga fler halsband nu JessieKay, nu ska jag satsa på en ring, det var ju det jag ville köpa sist egentligen, men föll ju så hårt för mitt lilla, lilla hjärta i silver....

  
  
Någon av dessa kanske?
Det är jag värd! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0