Hello underbara sol!


Härligt att skriva så i stället för "gråa skit"! :-)
Efter mitt inlägg i natt så låg jag och vred på mig i en halvtimme ungefär, sen tände jag lampan och läste två kapitel ur Marley och jag, sen somnade jag ganska fort efter det.

Idag ska jag inte göra så mycket, eller inte mer än vanligt i alla fall. Efter att jag har druckit upp kaffet så ska jag och TIndra gå in till stan, till mammas jobb och ånga på klänningen lite, sen hem, sen ska jag göra en korvstroganoff och göra lite matlådor av den och sen är det "fria aktiviteter" fram till ca 17:20 då jag åker upp med Tindra till mamma och sen vidare till jobbet.

Roligare än så blir det inte idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0