Hello gråa skit - del 2


Jahapp, samma gråa trista väder idag igen. Jag tror dock att det är aningen kallare idag vilket är bra, för då blir Tindra inte så himla blöt och skitig om tassarna. För övrigt så låter det som att Tindra har tofflor på sig nu när hon går omkring här hemma, efter hennes lilla pedikyr igår, hennes klor låter ingenting mot golvet längre! :-)

Vad ska fröken Jonsson göra idag då tro? Till att börja med så ska jag äta en omelett, sen tänkte jag köra ett träningspass, pump så klart! Det har blivit ganska dåligt med träning nu har jag märkt, endast max 2 ggr i veckan... Dessutom så måste jag ju börja träna på kvällarna snart, fast det beror ju på mitt schema i och för sig. Sen skulle det vara bra om jag skulle försöka våga mig ut i själva gymmet också. Jag är ju ingen gymtjej överhuvudtaget, men ska jag vara fit (eller bli mer fit) så måste jag nog börja ligga i hårdträning snart. Shit asså...vad har jag gett mig in på? Kommer ni ihåg mitt mål? Att jag ska vara i den bästa formen i mitt liv till sommaren? Why oh why skrev jag det här? Haha! Äh, det går nog att fixa! Allt går om man vill, och skulle jag känna att jag inte lyckades så kan jag ju alltid säga att jag inte riktigt ville, haha! Eller huuuur....

Efter träningen så har jag en liten lunchdejt, vi ska äta thaibuffé och det ska bli såååå gott!!! Och trevligt så klart!
Och så måste jag gå in med min Snövitklänning till mammas jobb och se om hon kan pressa den lite, eller ånga den i alla fall, den var lite skrynklig. Sen såg jag en annan sjukt irriterande sak - det är ett litet hål i en söm MITT FRAM så klart! Det är pyttelitet, men tänk om det går upp och blir större?!! Jag är inte känd för mina sykunskaper direkt, så jag har inga planer på att försöka sy ihop hålet, det skulle garanterat INTE bli bättre, utan det skulle förmodligen synas mer då. Mamma kanske kan fixa? ;-)

NU måste jag ta och dra ut min lilla hund, hon har parkerat under skrivbordet och vägrar kliva upp... hon är så himla tråkig och seg nuförtiden, men nu vet jag i alla fall vad det är, och jag tänker inte göra samma sak som jag gjorde i somras när hon betedde sig på samma sätt - alltså åka till vetrinären och betala 1500 spänn för att höra att hon nog bara är trött efter att ha löpt ca en månad innan, för det är exakt det hon är nu också. Trött efter löpet.

Jaja, nog svamlat. Nu måste jag fixa innan träning - see ya!


Kommentarer
Postat av: Knuti

Ah, jag vill se dig i din snovitsdrakt.. Onskjar jag kunde vara med pa den dar festen ocksa! Men jag hoppas pa att fa se bilder saklart :)

2009-01-14 @ 13:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0