Greys och värdighet.


Gud vad jag älskar Greys anatomy! Oj oj oj vilken serie alltså. Världsklass!!

Ikväll har jag överlämnat brevet som jag skrev tidigare i veckan.
Ca 10 sekunder tog det.
Nu ska jag göra mitt bästa och försöka att behålla den lilla värdighet jag har kvar. Det är svårt att bara hux flux sluta att ha kontakt med någon som står en så otroligt nära. Speciellt när jag har så många frågetecken som jag vill räta ut. Det blir lätt att man ältar, man skickar sms, man mailar, man gör allt som man vet att man inte borde...

Nu ska jag försöka rycka upp mig, så det blir ett avsnitt av American Idol, det är alltid roligt. Eventuella tårar där är bara glädjetårar för någon annans skull.
Ja, jag vet.
Jag gråter till American Idol, hahahaha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0