Gott nytt...


Två timmar tidigare fick jag gå hem ifrån jobbet inatt, på självaste nyårsnatten. Nu sitter jag hemma, i en mörk, tom och tyst lägenhet, med snoret rinnandes och huvudet bankandes. Jäkla förkylning. Jag vägrar vara hemma imorgon och missa en hel dags lön, så innan jag lägger mig ska jag göra vad jag kan för att kanske få lite sömn i alla fall. Dricka lite varm mjölk, stänga ner datorn, spruta lite nässpray i näsan och hoppas på det bästa.

Trots ett halvtaskigt slut på 2008 så är jag ändå positiv till det nya året, 2009. Jag ska göra saker jag mår bra av, jag ska tänka på mig själv i första hand, jag ska inte ha några krav eller måsten, det enda kravet jag har är att lyssna på mig själv och mitt hjärta.
Mitt lilla, lilla hjärta.
Det är fortfarande lite trasigt, men sakta men säkert så går det framåt och läker...  :-)

Nu slänger jag in handduken för ikväll! God natt!





Kommentarer
Postat av: Lotti

Huga lilla vannen, gott nytt ar pa dig!!

Jag tror ocksa 2009 kommer bli braa :)

I caaan feeeel it!

2009-01-01 @ 02:41:28
Postat av: Sofia

Hej! Hittade hit jag med till slut! Hoppas du mår bättre efter en ordentlig natts vila och massa kurer! Låter som du och jag haft liknande erfarenheter under 2008 vad gäller våra hjärtan så hoppas precis som du på ett riktigt bra 2009! Krya på dig så ses vi imorgon på jobbet! :)

2009-01-01 @ 04:29:18
URL: http://sofialennerth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0