God morgon!


I morse när jag vaknade så var jag så otroligt törstig! Det kan bero på att jag åt thaimat igår (som för övrigt var hur gott som helst!!). Nu har jag druckit 1 1/2 stort glas med mjölk! Jag dricker aldrig mjölk mer än typ i kaffet eller bara nån enstaka gång till pyttipanna eller så. Nu var det så HIMLA gott med iskall mjölk, jag skulle kunna ha hällt i mig hela paketet, men då tror jag att magen skulle krångla resten av dagen så jag låter nog bli faktiskt.

Jag är uppe relativt tidigt idag, bara för att jag ska försöka lägga mig tidigt ikväll. Jag jobbar dagpass i helgen, och det var verkligen länge sedan nu.
Andra planer jag har för dagen är att träna och tvätta och att titta på lite serier samt kolla Let's dance ikväll!
Idag blir en bra dag, I can feel it! ;-)



Brooke Shields dricker också mjölk!


Kommentarer
Postat av: Knuti

Hur gick de, hur gick de, hur gick de? Jag ar jattenyfiken :)

2009-01-09 @ 11:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0