Ge mig styrka.


Att inte få sova en hel natt igenom är inget nytt för mig, men att inte få sova en hel natt igenom på grund av det som "inte händer" i mitt liv längre är rena rama döden. Just nu skulle det verkligen vara bra med en off-knapp. Just nu har jag svårt att se att det någonsin har varit bra, just nu är det bara en sorgsen, svart dimma som fyller mina tankar.
Brevet som jag skrev i förrgår ligger fortfarande brevid datorn. Jag tror det får ligga där ett tag till.

Idag kommer att bli en körig dag. Jag står utan hundvakt och jag jobbar dagpass. Det värsta passet att vara utan hundvakt. Eftersom bilen inte startar kan jag alltså inte ta den till jobbet, vilket innebär att jag måste tokstressa hem på en rast, och jag funderar seriöst på att ta taxi en väg i alla fall. Inte tur och retur, det blir för överdrivet. Fan också. Och ja, det verkar vara en säkring som har gått, men det gåt liksom inte att "flippa tillbaka" själva säkringsknappen (för det ska man väl kunna göra??). Jag måste ringa vaktmästaren innan jag går till jobbet. Våran otroligt charmiga vaktmästare - NOT.

Jaja, dags att ta tag i saker.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan hjälpa dig med tindra om du vill....bara att ringa!

Mvh Nico

2009-01-23 @ 12:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0