För tidigt för en semla?


Den meningen möttes jag av när jag skulle logga in på bloggen idag. Det är väl ALDRIG för tidigt för en semla?! 
Bring it säger jag bara!

Idag känner jag mig pigg! När jag vaknade sken solen in i sovrummet, Tindra låg på min kudde som en liten kanelbulle, och jag kunde andas fritt med näsan utan att vara täppt :-)
Det ser ut att vara en jättefin dag, men enligt säkra källor så är det "sviiiinkallt" ute. Det var det igår också, och Tindras promenader har inte varit längre än 10 minuter innan hon själv vänder om och vill gå in. Jag tror att det blir väldigt kallt om hennes små tassar... Idag skulle jag vilja vara ute liiiite längre, så jag ska klä på henne lite och se om det hjälper. Jag tror inte det i och för sig, det är ju tassarna som är problemet. Men jag ska ta en sväng in till stan senare och köpa en termometer, så det får bli min promenad om Tindra vägrar.

Senare ikväll ska jag till mamma och äta middag, "alla" ska dit, alltså Micke och Vicky, Uffes son Markus och hans tjej Emma, och så mamma och uffe då. Och så lilla jag. Det blir gott och trevligt!

Nu sitter Tindra och tittar på mig med sina kolsvarta små pepparkorn till ögon och vill gå ut...
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0