Fan va segt det går..


Jag har inte kommit iväg än. Jag började fixa lite här hemma och så gjorde jag en fläskpannkaka så nu har jag ätit lite och ska snaaaart gå in till stan.
Jag var ute med Tindris för en liten stund sedan, och shit vilket blåsväder! Iskalla vindar verkligen.

Det där med värdigheten, och det där med att "hålla sig" från att inte höra av sig är svårt. SÅ JÄKLA SVÅRT.
Idag skulle ha varit våran 1 1/2 årsdag. Det är deppigt värre idag med andra ord... Jag har nog aldrig känt en sån här saknad någon gång i hela mitt liv. Inte vad jag kan komma ihåg i alla fall.

Det här är helt jäkla insane. Jag måste komma över det här nu!!!


Kommentarer
Postat av: Lotti

aaah, vannen. Jag blir sa ledsen nar jag laser om hur daligt du mar. Inte for att de skulle bli sa mkt battre kasnke men jag vill bara krama dig!



skickar en stoooor kram sahar over internet iaf. Da slipper du aven kanna hur ackligt jag luktar sa de kanske ar bast de anda :P

2009-01-26 @ 11:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0