En vecka.


Den här veckan som har gått har nog varit den längsta som jag någonsin har upplevt.
Den längsta och den tyngsta.
Men jag överlevde den, det är alltid nåt!
Veckan som kommer kommer också att bli tung. Det är inte så att jag går in för att ha en jobbig vecka, jag bara förbereder mig skulle man kunna säga, för jag vet hur det kommer att bli.

Imorgon ska jag åka till Birsta. Tindra ska klippas och jag ska på IKEA. Måste fylla på lagret med doftljus och även kanske köpa en spegel... En annan sak som jag MÅSTE göra imorgon men som är supertråkig är att köpa nytt filter till min diskmaskin. Jag har inte använt min diskmaskin sen i oktober då Niclas fortfarande bodde här. Vi båda trodde att den skulle explodera eller nåt under den sista disken, men sen såg jag att den var i behov av nytt filter, och det är inget som jag har prioriterat direkt. Men nu börjar jag bli less på att handdiska när jag har en diskmaskin. Jag MÅSTE fixa det imorgon.Måste måste måste.

Nu måste jag ut med Tindra, sen duscha, sen sova.
Jag är fullständigt utmattad. Konstigt att man kan vara så trött efter att inte ha gjort något alls. Jag antar att detta tänkande och sörjande tar mer på krafterna än vad man tror, även om jag ligger i soffan och gör det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0