En paus kanske?


Jag känner att jag börjar bli otroligt bitter mitt i alla tårar. Bitter och arg är det sista jag vill bli.
Jag tror att jag måste sluta blogga en stund, jag funderar på det i alla fall, för jag känner att jag måste hålla inne så mycket som jag egentligen har behov av att få ut, men detta är inte det rätta stället för det.
Det är inte rättvist mot personen som gör att jag är så förbannat krossad, samma person som jag inte ens vet vem han är längre. Vad har hänt, varför har du och det blivit så här?? "Vem är du?" är det första jag skulle vilja fråga om jag fick chansen och stå face to face med honom.

Ja ni ser ju.....detta kan bli ugly och det vill jag inte. Varken för min egen skull eller för någon annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0