Dag 3.


Jag är ledig idag. Det är skönt. Jag har lite saker att göra, bland annat måste jag gå in till stan och fixa en present till mamma som har fyllt år. Jag och brorsan ska hem till henne och Uffe ikväll på en försenad födelsesdagsmiddag (haha, jag skrev bröllopsmiddag först, tänk om jag inte hade märkt att jag skrev fel!!).
Förutom det lilla ärendet på stan så ska jag göra ett nytt försök på 925 idag, sist jag var där så råkade jag komma strax innan dom skulle stänga, och damen som jobbade verkade så himla stressad, så det var inte så trevligt.
Just ja, jag ska ju hämta delarna som jag beställde till diskmaskinen idag också, så nu är det fan färdigdiskat, för hand alltså :-)

Annars blir det en lugn dag. Jag ligger lite på latsidan med träningen nu, men det är för att jag inte alls har känt någon lust att träna, samt för att jag äter så dåligt. Det känns som att träning och dåligt matintag är en dålig kombination, så jag tar det lugnt ett tag. Det skadar inte. Jag kommer tillbaka, det gör jag alltid på ett eller annat sätt.

NU - kaffe och strax promenad!

Jag är inne på dag 3 av inga sms, inga mail, inga samtal. Jag klappar mig själv på axeln, även fast det är så sjukt jobbigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0