Back to normal!


Detta är en händeleserik vecka på så många sätt. Jag har en otroligt stor och viktig dag framför mig imorgon, igår tog jag som sagt tag i något som mitt hjärta har skrikit på mig att göra i ca 2 månader nu, och idag - IDAG - är nog den ytligaste dagen av dom alla. Men ack så roligt är det! ALLA mina favvo-serier är tillbaka efter juluppehåll och i skrivande stund så har jag senaste avsnitten av Desperate housewifes, Gossip girl och One tree hill på nedladdning!!! Imorgon vid den här tiden är det 90210 och Privileged, på torsdag Private practise, fredag Greys anatomy, lördag Lipstick jungle. Ojojoj vilken pangvecka!! :-) Lipstick jungle (som för övrigt börjar sändas på TV3 nu i januari) såg jag i lördags redan i och för sig, så det har inte haft lika långt uppehåll som till exempel One tree hill.
Man ska glädjas åt det lilla i livet har jag hört, och det är exakt vad jag gör just nu! :-)

Så nu ska jag sätta mig med en kopp kaffe och titta på DHW och invänta ett telefonsamtal....det blir eventuellt Big Boy till lunch idag! :-)

Hoppas ni har en bra dag!! Wihooo!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha det där skulle jag inte ha läst! Nu kommer ingen få tag på mig resten av veckan för jag kommer vara nedkrupen i soffan med datorn i knät och få fyrkantiga ögon! :)

2009-01-06 @ 20:11:23
URL: http://sofialennerth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0