Ärligt.


Shit va tidigt jag är vaken nu. Egentlge har jag varit vaken mer eller mindre hela natten, till och från. Funderat, analyserat, ältat. Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig har känt så här förut. Visst har jag varit heartbroken förut, och jag har alltid gått viadre och kommit över det hela, men jag VILL ju inte komma över det här. Jag vill ju inte vara här överhuvudtaget. Jag har börjat känna mig lite förbannad i vissa lägen, och visst, det underlättar, men i ärlighetens namn så är jag ju inte förbannad. Jag är ju bara väldigt, väldigt olycklig och ledsen...

Anledningen till att jag är uppe så tidigt är att jag ska jobba dagpass. Det blir dagpass tis-fre denna vecka och en ledig helg.
Nu måste jag ta och rycka upp mig, men fan i helvete vad det tar emot.

/J.


Kommentarer
Postat av: Sofia

I know the feeling...Har känt precis likadant i några månader nu och it sucks! Speciellt när man vet att det är inte mycket man kan göra åt det än att vänta ut det. :( Vi ses på counten!

2009-01-20 @ 08:01:47
URL: http://sofialennerth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0