93


Äntligen! Jag känner mig NÄSTAN återställd! :-)
Endast lite täppt i näsan, och så lite matt, men det är jag ju nästan jämt annars också (matt alltså), så det är ju inget ovanligt.

Idag ska jag försöka göra lite, ska gå ut med Tindra snart och sen ska jag ta bilen och åka och handla. Jag MÅSTE fylla på kylen lite, och även köpa chips som jag har varit sugen på i 3 dagar nu! Haha!
Sen ska jag även gå på jakt efter två stycken pocketböcker som jag för tillfället inte kommer ihåg vad dom heter, men jag känner igen dom på omslaget :-) Jag känner att jag måste läsa lite, jag tycker att det är ganska rogivande faktiskt!

Kvällen har jag ingen aning om vad den bjuder på, säkert inget som vanligt. Det är tråkigt, jag har 93 "vänner" på Facebook, varav ca 5-10 stycken är bra kompisar, men jag saknar det där som man har med en bästa vän... jag vet inte vad som har hänt... men jag saknar.


Nu ska jag ta tag i dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0