925 och 572 och Oprah.


Jag behöver ingen hjälp angående mitt tidigare inlägg längre. Jag hittade en ring som tilltalade mig direkt! En jättefin silverring med texten "Now or Never". Sååå himla bra. Jag kände på en gång att det var MIN ring! För det är så jag känner om många saker, och är det något jag har lärt mig den sista tiden så är det just att man ska göra saker "now or never". Det blir sällan bra om man drar ut på saker och ting, oavsett om det handlar om kärlek, jobb eller diskmaskiner. Det gäller att bestämma sig och inte hålla på att vela. Så känner i alla fall jag, och därför var det en perfekt ring för mig! Tyvärr fick jag inte med mig den hem eftersom den inte fanns i min storlek, men den är beställd och så fort jag har fått den så kommer även en liten bild! Bra va? :-)

Däremot kom jag hem med en annan sak, mina filter till diskmaskinen. Så klart insåg jag nu att jag måste beställa ytterligare en del för att det ska funka. Kul. Det har redan kostat mig 572 kronor, men jag ska väl vara glad att det inte handlar om 5720 kronor eller en helt ny diskmaskin. Jag måste fixa det där redan idag känner jag. Now or never!! :-)

Nu sitter jag hemma framför tv'n och kollar på Oprah. Jag älskar Oprah, men idag blev jag lite irriterad faktiskt. Dagens show handlar om en stor film, och alla skådespelerskor från filmen är i studion. En av dom är Queen Latifah, och när hon sätter sig i soffan med Oprah så är det första Oprah säger: "So, you have lost 20 pounds!!", och sen sitter dom och surrar om hennes (OCH hennes mamma och mosters) jäkla viktnedgång i 5 minuter. Det gillade inte jag. Hello, prata om filmen liksom?!

Jaja...nu ska jag kolla vidare!

Om Du läser detta - jag tänker på dig, jag saknar dig och jag hoppas att du mår bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0