"Well, we call it "fat tuesday"..."


Så sa jag när jag bodde i USA och försökte förklara semlor och varför vi äter semlor. Men alltså VARFÖR äter vi dom egentligen? Och varför finns dom bara nu på vintern??
Jag har nyss tryckt i mig en supergod rackare, och är nu inte alls sugen på middag som jag egentligen borde äta... Jag äter nog nåt lite senare...
Nu ska jag lägga upp fötterna på soffbordet, knäppa upp jeansen och sen bara softa i en timme eller så. Sen ska jag ta ut Skrutten på en tur - alltså min BIL som nu har ett helt nytt batteri!!! Wiihooooo!!!! :-)
Jag ska fira med en tur till Ica Kvantum i Nacksta, och sen ska jag gå på basket igen. Hmm....varför detta plötsliga basketintresse tro? Jag har ju alltid gillat basket, men det var ett tag sedan jag gick och tittade på matcher.

NU stänger jag ner! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0