Vaknar med Bandit..


När jag vaknade för en stund sedan så bestämde jag att idag ska bli en BRA dag. Jag börjar dagen med att ligga i sängen och lyssna på Bandit Rock och just nu känns allt jättebra! "Walk idiot walk" gör att jag fylls med  posoitiv energi,  långt ifrån det jag hade känt om jag hade lyssnat på till exempel "Om du lämnade mig nu" med Winnerbäck.
Idag ska inga "ångestladdade-klump-i-halsen-känslor" få ta över mig. Idag ska jag bryta mönstret! Det började ju bra i alla fall, för NÄR har jag nånsin lyssnat på Bandit Rock i sängen?

Jag ska ligga kvar en stund till innan jag kliver upp...det ska bli skönt att vara ledig idag!



Kommentarer
Postat av: Jon

Men nu jäklar har du ju skaffat dig en musiksmak värd att prata om också ;) Bara att hojta så kan jag tippsa om hundratals låtar som fyller en med positiv energi alá WIW

2009-02-13 @ 14:26:15
Postat av: Chris

You go girl. Ha världens bästa alla hjärtans nu! För i sinom sist är det oss själva vi skall älska!!!!

2009-02-13 @ 15:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0