Vacker utan spackel!


Nu har jag kommit igång med dagen!
Jag har myst med frulle i soffan, tagit en lång dusch, klätt på mig och sminkat mig. En sak har jag inte gjort, och det är tränat. Jag orkar inte, men det är ok. Är det nåt jag är till freds med - ÄNTLIGEN - så är det hur jag ser ut och mår rent utseendemässigt. Ingen noja över tjocka lår eller plufsig mage. Ingen noja över rynkor (även om dom verkligen börjar synas nu). Jag behöver inte dölja mig bakom ett tjockt lager smink, men duttar gärna på lite rouge för att piffa upp mina grå/bleka vinterkinder. 
Jag är så pass vuxen och mogen att jag VET att jag duger precis som jag är, och jag gillar faktiskt den jag är.
Jag vet att mitt krossade hjärta inte har med MIG att göra, hur jag är eller hur jag ser ut. Jag är en bra tjej - skitbra faktiskt! Haha!


Jag är vacker utan spackel! Haha!


Och MED spackel :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0