Trettio plus.


Ja vad ska jag säga? Klockan är halv tre och jag känner inte av mina två Vodka/redbull som jag drack efter klockan tolv (alltså det man INTE ska göra, dricka efter klockan tolv). Jag måste ha fått Red bull och två droppar vodka. Dyrt, men bra för morgondagen. Jag kommer inte att vara bakis.

Mitt intryck av 30+ på Oscar är som följer: jag tror inte att jag kommer att gå dit igen. Sällskapet var ju som alltid riktigt nice, men resten kan jag nog vara utan. Jag menar, det är inte riktigt min grej att klä upp mig och stå och dansa med 50 andra tjejer medans fulla karlar i 40-årsåldern står och försöker få ragg. Och det är inte heller min grej att dansa foxtrot till "Kiss" med Prince. Men jaja, det var klart roligare att sitta hemma i alla fall, och Annelie är så mysig och go och jag har alltid trevligt när jag är med henne! :-)

Nu ska jag ta och svepa en Resorb, tvätta av mig sminket, borsta tänderna och bädda ner mig i sängen!
Gooooood natt! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0