Tack Gud för Dill och gräslök.


Fy fan vilken pissig dag jag har haft. Fanfanfanfanfan. Så där.

Jag var hos frissan, fixade färgen lite, med betoning på "lite". Mycket pengar, lite skillnad. Men det känns fräsht, och det är i en lite annorlunda nyans mot för vad jag brukar ha. Jag var även sekunder ifrån att klippa lugg också, men bangade i sista stund. Jag var inte riktigt redo.

Senare i eftermiddags åkte jag och gjorde av med mer pengar på ICA Maxi, dock med en lista denna gång, men jag kommer ju alltid hem med minst 10 saker som inte står på listan också.
Typ chips. Typ Ballerinakex.

Även att dagens Sex and the city skulle kunna ha haft mig i huvudrollen som Carrie.
Breakups verkar förfölja mig.

Nu ska jag försöka att bestämma vad jag ska se på tv ikväll, antingen Casanova med Heath Ledger, eller The Holiday som jag har på dvd. Jag måste även bestämma vad jag ska ha på mig imorgon på jobbet, ett helt nytt problem nu när jag inte har uniformen längre.. Hjääälp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0