Största möjliga tyyyyyyyssssstnad...


Japp, det är tyst nu. Så tyst som det kan bli. På olika sätt.
Ingenting har jag hört på en vecka, och inte har jag gjort något ljud i från mig heller. Som önskat.

Tänk va skönt om jag kunde fortsätta vara så här stark som jag känner mig just nu i skrivande stund. Tänk vad skönt det vore om jag visste att jag var så här stark, och att det inte fanns en chans till att falla ihop när som helst....

Nu ska jag sova, alarmet är ställt på 05:00 och mobilen på 05:15.
Hej och hå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskar du hörde av dig...

2009-02-16 @ 02:46:05
Postat av: Sofia

Kul att du ska gå upp när jag typ kommer somna... You miss this job? :P Och det är starkt jobbat av dig att vara "tyst". Jag har fortfarande problem med det efter 7 månader...

2009-02-16 @ 04:06:38
URL: http://sofialennerth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0