Sol ute, sol inne (sol i hjärta, sol i sinne).


Parentesen jobbar jag på. Jag kan inte få allt på en gång.
Men det är en strålande dag ute, och solen skiner in så fint i mitt sovrum! Tydligen så är det svinkallt ute, mamma ringde nyss och "varnade mig", det hade varit -18 hos dom i morse. Shit, ingen långpromis idag med andra ord. Tindra hatar kylan!

Idag har jag låååång sovmorgon, men då jobbar jag desto längre, men det gör inget. Imorgon är jag ledig, men sen ska jag faktiskt jobba i helgen. Min första helg - alldeles själv!! Shit asså.

Jag har en plan för Alla hjärtans dag i alla fall. Planen lyder: efter jobbet tar jag bilen och kör till Skönsmon och handlar mat på Chinabox (kyckling med cashewnötter), jag åker hem, tar en låååång dusch med "mini-spa", sen klär jag på mig mina mysigaste mysbyxor och dukar fram maten och tänder lite ljus. Sen kollar jag på Simpsons och gamla Sex and the city-avsnitt samtidigt som jag dricker gott rött vin och äter tryfflar från Årechoklad. Kanske att jag kollar på nån romantisk komedi också, bara jag slipper titta på något sorgligt så är jag glad.
Det låter ju som en bra plan faktiskt!
Just ja, jag ska köpa något fint till mig själv också, det får bli imorgon. Jag tror jag köper mig ett nytt snyggt set med underkläder från HM, alltid skitsnyggt och billigt! Sen har jag på mig det under myskläderna på lördag, haha! Det blir kingen! Jag har en ganska liten to-do-lista imorgon, behöver alltså endast köpa tryfflar och underkläder, allt annat har jag redan!

NU ska jag sluta tjata om min Alla hjärtans dag, den låter mysig nu så här i text och två dagar i förväg, men jag känner ångesten komma krypande.....Nu ska jag kliva upp och dricka kaffe och mysa lite med Tindra innan vi klär på oss och går ut!

Just ja, alla eventuella blombud på lördags skickas till Helex. Hahahahahahaaa...........





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0