Socker ska göra mig söt idag.


Sitter med en stor kopp kaffe med mjölk och socker. Jag brukar aldrig ha socker i, men idag "unnar" jag mig det. Precis som jag ska "unna" min bil ett varmt garage inatt. Bara det bästa för mig (och min bil) idag.
Jag är verkligen så o-laddad som man nånsin kan vara. Kan man sjukskriva sig på sin sista dag på jobbet? Haha, det skulle jag nog inte göra, även om jag så hade feber.

Jag har försökt allt nu, jag har gått en promenad i kylan, jag har försökt att sova, jag har haft gurka på ögonlocken för att försöka få ner plufsigheten. Mina ögon är röda och svullna. Jag är less på den här looken nu.

Jag önskar verkligen att jag kunde skriva ALLT här, det skulle bli så mycket tydligare då. Men JAG vet ju vad som händer i mit liv, och framför allt vad som INTE händer. Trust me, det är inge kul. Jag skulle kunna säga att jag väntar. Ja, det är rätt ord.
Now or never.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0