"Secret single behaviour".


All you ladies som precis som jag ÄLSKAR Sex and the city vet vad jag menar. SSB är nåt man gör i smyg, när ingen annan kan se, alltså i hemmets lugna vrå, alldeles privat. Carrie äter en "stack of saltines" (alltså salta kex) med vindruvssylt, stående i sitt kök och läser modetidningar. Charlotte stirrar på sina porer i ansiktet i en förstoringsspegel varje kväll. Miranda smörjer händerna och använder "lotion-handskar" och tittar på tv-shop. Samantha kommer jag inte ihåg riktigt, men jag antar att det har med sex att göra.

Jag gör följande: dansar runt i lägenheten och tycker att jag är SUPERSNYGG. Gärna till Chris Brown eller Beyonce. Gärna i bara underkläder. Gärna framför spegeln.
Detta SSB gör mig så glad! Att lyssna på bra musik och röra sig till den gör att allt som bekymrar mig (nästan) försvinner.
Därför ska jag gå på Aerobic dance ikväll, följt av core. Jag kanske till och med solar efteråt. Nu jäklar, nu startar det! Beach 2009!

Just ja, vad har NI för "SSB"?? Kom igen nu, var inte blyga! :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-09 @ 20:30:30
Postat av: Anonym

Haha, ååå vad jag kunde ha skrivit det där själv! Hetsa runt i underkläderna och riktigt rocka loss till bra musik är en personlig favorit hos mig också :)

2009-02-09 @ 20:31:27
Postat av: Knuti

Det gick ju bra när jag kommenterade förut märker jag ;) hahaha, it was Knuti!

2009-02-09 @ 21:53:29
Postat av: Jenny

Har nog en massa konstiga saker för mig,men även när jag inte är singel. Kan ju iofs vara lite påtvingande för ens pojkvän att stå ut med dessa saker men fuck it! Vad vore livet om man inte fick släppa loss lite eg? :) Som att äta ett kilo lösgodis och dricka folköl tex. Jag gillar förövrigt att gå runt iklädd det mest bisarra kreationer som ofta innefattar långa (gärna zebrarandiga) stickade strumpor och förstora pyjamasbyxor (i bästafall). Städa halv-naken och lite tipsy är en annan favorit. Tack gode gud för takfönster... (Och grannar som inte skrattar högt åt mig i trappuppgången/tvättstugan...)

2009-02-11 @ 14:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0