Schizophrenia?


Asså ni måste tycka att jag är knäpp. Först ett vitsigt inlägg om hur jag ska spendera Alla hjärtans dag, sen bilder på min shoppinglycka och nu detta.
Jag pratar med Anna igen, och det är helt sjukt att vi går igenom nästan exakt samma sak just nu.
Jag mår så jäääkla piss för hennes skull, och det är som att det river upp allt som jag känner också. Just när jag trodde att jag var på väg att bli någorlunda "ok", så rivs det upp.
Jag är LÅNGT ifrån ok. Och som jag skrev igår, att jag har funderat på om jag verkligen känner allt jag känner, eller om jag bara "intalar" mig att vara olyckligt kär. Jag känner ALLT.

Jag skulle fortfarande göra ALLT.
Det känns fortfarande som det var igår som vi planerade livet tillsammans.
Skulle DU komma till mig idag, om en månad, om ett halvår så skulle jag släppa ALLT.
Låter det konstigt? Låter det desperat?
Kanske, men jag vill så desperat ha tillbaka det jag hade, det VI hade och det vi tillsammans skulle ha.
Men det finns inget VI och det dödar mig inombords!!!



Jag kan inte ens lyssna på den här låten, men lägger ändå in den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0