Say cheese!


En omelett med ost och skinka är på väg att landa i lill-magen. Jag har varit ute på ev halvlång promis med Tindra och druckit en stor kopp kaffe, och jag känner mig lite skakis.
Snart ska jag iväg till jobbet, och jag är lite nervös, jag ska nämligen få vara själv en stund idag, mitt på dagen - alltså då telefonen ringer som mest och då det kan hända mest krångel (enligt mig alltså). Det blir nog bra. Shit nu fick jag ont i magen, haha!
Från att ha haft koll på allt i 6 år (ok, nästan allt i alla fall), så är jag nu längst ner på stegen. Det är lite frustrerande ibland. Jag vill ju gärna veta exakt allt och kunna allt och lite till innan jag måste göra dom. Än så länge har det ju gått bra, men jag har ju alltid haft någon vid min sida att fråga också...

Nu måste jag äta upp min omelett och sen piffa lite så jag är söt på jobbet. Viktigt! :-)


Kommentarer
Postat av: Knuti

Söt är bra, de finns ju en del snyggingar där ;)

2009-02-05 @ 16:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0