Powerdag kräver powernap!


Ojoj! Jag har varit igång sedan 5 i morse... Behöver jag säga att jag är lite trött i huvudet?? Jag har även hunnit med att ta en snabbfika med mamma, tvättat OCH varit på stan och powershoppat. Kjol, linne, örhängen, vin och cider. Hej och hå!
Nu ska jag lägga mig på soffan en stund och hoppas på att jag somnar till en liten stund så jag är pigg ikväll!

Först, lite söta Tindrabilder från idag:
(som alla redan vet så är ju Tindra mitt lilla "barn" och då fotar man ju ALLT som är sött, enligt en själv, hihi)




- Wow, kolla in semlan! Smaskigt!


- Muuums, fan va schysst av mormor att bjuppa!


- Meh? Vaddå, får jag inge mer????!!


- Lite till bara!!


- Kom igeeen...!


- Nähäpp. Ingen semla, inget smile.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0