Off-knapp tack!


Jag vet att jag har nämnt detta tidigare och jag vet också att det är fullkomligt omöjligt, men VARFÖR kan man inte ha en knapp som styr över ens känslor??
Just nu skulle jag vilja stänga av ALLT som har med den senaste tiden att göra, jag är så TRÖTT på att tampas med dessa obesvarade känslor dag ut och dag in. Trött och less som FAN!

Och i samma sväng som jag stänger av så vill jag sätta på "snygga, fräscha singel-jessan"-knappen och vara mottaglig för det motsatta könet, men jag är totalt ointresserad (jag vet även att det inte skulle hjälpa mig att komma över det jag känner nu, men det skulle vara lite hjälp på vägen och lite kul skadar ju inte)...

Ååååhh....hjälp mig NÅGON!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0