Mysbyxor på - check!


Jag smygstartar mitt Alla-hjärtans-dag-firande redan ikväll.
Jag har hällt upp ett litet glas vin och lagt fram 4 st tryfflar på ett litet fat. Mys! Kvällen till ära så har jag faktiskt lagat mat, haha, vilken grej va??!! Kycklingklubbor, ris och sweetchilisås. Riset blir så gott när man blandar i lite av skyn från formen som kycklingen stektes i i ugnen! Givetvis gjorde jag så att det blir en matlåda i morgon också. Visst är jag duktig? Det är ju sååå tråkigt att laga middag till en person. Kanske ska jag bjuda nån på middag snart? Hmm....men vem? :-)

Ikväll ska jag kolla på Lets dance, men först nya Greys!
See ya!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ett tips är att koka ris, pasta och couscous med en buljongtärning, ALLT blir katten godare med det! :)

2009-02-14 @ 01:39:11
URL: http://wellingtoncalling.osterhult.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0