Muppmupp.


God morgon.
Då var dagen här, dagen som inte skall nämnas mer i denna blogg. Inte nu på morgonen i alla fall.
Shit vad jag känner mig stressad och nervös. Jag behöver inte vara stressad för jag ligger bra till i tid, och jag behöver säkert inte vara nervös heller, men sån är jag. Jag gillar inte riktigt detta att jag ska vara den som håller stället öppet i helgen....jag kan ju inget känns det som??!!! Well well, det får bli som det blir.

Jag längtar redan tills jag kommer hem ikväll. Det blir ju ingen mat från Chinabox, men jag ska minsann ha ett minispa och så ska jag äta massa choklad och ha mina nya fina underkläder (kanske dansa lite framför spegeln också, men inte till Chris Brown, eftersom han har misshandlat sin flickvän Rihanna, så han går bort).

Fy fan vilken äcklig omelett jag lyckades göra!!! :-(

Två saker till, sen måste jag gå ut med Tindra.
1. Ni vet hur glad man blir när man hittar typ en femtilapp i en jackficka? Well, jag hittade ett par jeans som jag hade glömt bort att jag hade - förstår ni min lycka??
2. Lilla Tindra var så söt inatt. När klockan var ungefär halv fyra i natt så märkte jag att hon hoppade ner från sängen. Jag hörde hur hon tassade runt, och plötsligt stod hon och gnydde nedanför sängen. Jag tittade ner och då stod hon där med hennes apa i munnen och viftade på svansen. Hon ville leka kl halv fyra. Jag lyfte upp henne - och apan - i sängen, och där la hon sig igen, med apan under ena tassen, och så somnade hon om. SÖTT eller SÖTT???? :-)

Jaja, NU måste jag röra på mig!
Tjing!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0