Liten och sliten...


Oj vad trött jag är nu.... Men det har varit en bra dag idag, med undantag för en våg som kom i eftermiddags, men den försvann i samband med mitt SSB, och efter 1 1/2 timmes träning så är jag för trött för att orka tänka på sånt som gör lill-hjärtat svagt.

Shit, jag är ganska stolt faktiskt, jag har varit uppe sen fem imorse, och jag var verkligen hur trött som helst när jag kom hem från jobbet idag, men ändå gick jag och tränade. Jag bet ihop och jag "stängde av" för en stund, och nu känns det bättre. Förhoppningsvis så kommer jag inte att ha några problem med att sova inatt....

Nu tackar jag för idag, hoppas alla har haft en bra måndag!
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0