Kors i taket!


Pappa har varit här, och det var riktigt trevligt! Ingen irritation utan bara trevligt med många skratt faktiskt!
NÄR hände det sist?? :-)
Jag bjöd pappa på hans favoritbakelse, en Budapest-bakelse (blåbärsbakelse) och så drack vi kaffe! Precis när han hade gått så hörde jag ett välbekant skällande ute på gatan (även att jag bor på 7:e våningen), och då var det mamma och Tindra som var på väg hit, och Tindra skällde på pappa, haha!

Jag har varit ganska flitig idag, och klockan är bara halv tolv! Jag har redan hunnit med att dammsuga och plocka undan massa disk, jag har varit på Hemköp och handlat och så har pappa som sagt varit här. Vad ska jag göra nu då? Titta på senaste Greys kanske? Tindra har redan lagt sig till rätta här intill mig, och vi ska mysa lite tror jag! :-)


Jag köpte fina tulpaner till helgen!


Frukost! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0