Kommer jag någonsin sluta sakna?


När man är sjuk är det ju extra ensamt om man är singel. Ingen som ringer och frågar hur man mår, eller om man behöver nåt som dom kan köpa med sig på vägen hem.
Det bränner i mina sms-fingrar nu...det känns som att det var forever sen jag hade någon kontakt med honom, även fast det bara var en vecka och en dag sedan (inte för att jag håller räkningen eller så).

Idag gjorde jag misstaget att titta igenom lite bilder i min dator och tänkte genast på en grej från Sex and the city,nämligen Carries break-up rule number 1:
"Destroy all evidence where he looks sexy and you look happy".
Kommer jag nånsin att kunna titta på dessa bilder och känna glädje? Jag gör ju det till viss del egentligen, men mest känner jag bara en enorm saknad och sorg. Det där var ju bara början på alla bilder vi skulle ha från vårat liv tillsammans.

Nästa kille jag träffar kommer att vara underbar så klart, för varför skulle jag vara med någon som inte är underbar, men han kommer aldrig att veta att han är en slags "plan B". Fan va elakt egentligen. Så kan jag ju inte säga. Men det är ju så, i mitt hjärta så var det meningen att jag skulle leva och dela mitt liv med N, så allt annat blir ju som en "plan B". Jag ser det som en otrolig förlust, och tanken på att han kommer att vara med någon annan än mig dödar mig inombords. Någon annan tjej kommer att ta hem vinsten.

Fan, jag trodde att jag var på väg i rätt riktning. Rätt som det är så gör tankarna och känslorna en U-turn och så är jag tillbaka på ruta ett igen...


Kommentarer
Postat av: Nico

Det kommer gå över Lill Jonsson.....

Kämpa på så kommer allt bli så bra som bara du förtjänar....det bästa så att säga...

Krya på dig iaf....

Och du!! kärleken kan vara stor men omöjlig....

Mvh Nico....

2009-02-17 @ 15:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0