Klump.


Hemma nu.
Innan jag gick hem så tog jag ett varv för att säga hej då till en del, men det visade sig att alla jag pratade med ska jobba även imorgon, så klumpen i halsen som byggdes upp under kvällen kommer att vara ännu större imorgon. Sista passet.

Men det är ju inget att vara ledsen över egentligen, men vemodigt är det. Som fan.

Annars var det en ok kväll. Det var roligare igår, tiden gick fortare igår kändes det som i alla fall.
Här hemma är det tomt. Ingen Tindra. Inga mail. Inga sms. Jag känner mig som luft. Det är så det ska vara nu...

Nu ska jag lägga mig i soffan lite och reflektera en stund innan jag förflyttar mig till sängen.
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0