Jessica Jonsson lallar... :-)


Jag gillar Facebook. Det fanns en tid då FB bara förstörde, men den tiden är över nu. Jag gillar statusuppdateringar, så som min rubrik till exempel, "Jessica Jonsson lallar... :-)". Ska jag vara en riktig FB-nörd så menar jag så klart:

Jessica Jonsson lallar... :-)
"Jessica Jonsson gillar detta"


Jaja, nog om detta. Hemma nu efter en trevlig kväll med tacobuffé på Biteline (där det var extremt mycket testosteron eftersom Timrås match visades), och sen blev det en film, Seven pounds med Will Smith. Till en början tyckte jag att det var lite svårt att hänga med och jag fattade inte riktigt, men under filmens andra halva och på slutet var den riktigt bra och jag fick kämpa för att inte gråta. En riktigt fin film.. Se den!

Tyvärr har jag ganska ont i magen nu, eller väldigt ont i magen faktiskt, så jag ska lägga mig nu, klockan är ju ändå ett liksom...
Så, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0