I did it!


Jag sov nästan hela natten! Jag är så glad över det! Det tog lite tid innan jag somnade, men eftersom jag la mig så tidigt så somnade jag ändå innan halv tolv tror jag, och sov till nio när klockan ringde! :-)
Tänk om man bara kunde "bestämma sig" liksom. Inatt SKA jag fan sova bra, eller nu SKA jag fan sluta sakna honom! Tänk va skönt det skulle vara! De senaste dagarna har jag frågat mig själv om jag verkligen saknar honom på riktigt, och även om jag fortfarande älskar honom, eller om det bara är något som jag "intalar" mig själv? Svaret var ganska enkelt. Det jag känner är mycket ärligt och väldigt äkta.... men jag önskar att jag kunde sluta. Och jag önskar att jag kunde sluta älta det här i bloggen, men jag känner att det är skönt att ventilera på nåt sätt, och så känner jag att det nog är ok ändå, för jag skriver ju faktiskt inget illa eller ont, jag uttrycker ju bara min kärlek...

Klumpjävel försvinn!!!

Nu ska jag kliva upp (har datorn i sängen) och dricka kaffe. När klockan ringde första gången så klev jag upp och startade kaffebryggaren som jag hade gjort i ordning igår kväll, så nu luktar det nybryggt kaffe!
Sedan dusch, piff, frunch (alltså det svenska ordet för "brunch"), promenad med Tindra och kl 12 ska jag infinna mig på jobbet!

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0