I am the queen of carbs...


Fan vad jag äter mycket kolhydrater nu. Jag har kommit in i en period då jag äter massa pasta och massa bröd. Fan också! Det är ju gott, men jag mår inte så bra av det. Magen blir lite svälld och krånglig... Jag måste sluta.

Nu är jag hemma för dagen - nästan. Om två timmar ska jag på ett möte för nyanställda på jobbet, så nu har jag svidat om till myskläder och tänker faktiskt gå klädd så till mötet också. Jag är så less på att gå omkring i tighta jeans och stövlar dagarna i ända...Jag måste verkligen hitta ett par bra jeans och ett par sköna skor att ha på jobbet.

Nä nu ska jag vila lite så jag orkar med mötet också, skriver mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0