Home alone.


ÄNTLIGEN hemma!
Det var en lång dag, och det blev lite stressigt under vissa perioder under kvällen. Hoppas jag gjorde rätt och inte fuckade upp något. Jag är ett kontrollfreak i vissa lägen, och jag tycker verkligen inte om att INTE ha koll på jobbrelaterade saker. Men, jag tycker att jag klarade helgen ganska bra faktiskt, det återstår att se imorgon kanske? Haha!
Gud, jag jobbar ända till på torsdag, men sen får jag vara ledig fre-sön. Då vill jag hitta på något skoj. jag tror jag inleder helgen med basket på fredag kanske? Det låter väl bra? :-)

Hur som helst, nu ska jag dricka thé och äta 3 tryfflar, och bara ligga i soffan för resten av kvällen....jag är jättetrött i benen och fötterna....

Kramkram.


Kommentarer
Postat av: Knuti

Man får prioritera! ;-)

Inte en omöjlighet, om jag orkar med det också. Ska försöka köra 3 mil imorrn! Puuuuh!

2009-02-15 @ 21:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0