Fröken Osäker.


Shit va nervös jag var när jag skulle stänga ikväll. Så pass att jag gick hem, och sedan TILLBAKA bara för att kolla att det VERKLIGEN var låst och larmat. Typiskt mig.
Förutom min nojjiga stängning så hade jag en bra dag på jobbet. Jag fick finbesök av Lotti och lite annat trevligt folk :-) Eller "besök", man passerar ju mig på vägen in till gymmet, så det var ju inte riktigt JAG som var anledningen, haha, men ändå. :-)

Imorgon är jag ledig, och då ska jag ta det lugnt. Egentligen borde jag gå på pump på lunchpasset, jag tror fan jag ska göra det! Jag lär ju vara vaken i alla fall :-) Det var alldeles för länge sedan nu.
Sen ska jag åka till mamma och hämta Tindra, om bilen startar. Jag har inte använt den på hela veckan nu, så det ska bli intressant eftersom det har varit så kallt. Sen ska jag som sagt köpa chokladtryfflar och en fin present till mig själv till på lördag!

NU ska jag slita av mig mina tigha jeans och slappna av i soffan framför nyaste American Idol på datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0