Flashbacks..


Jag satt nyss och åt lite lunch när "Om du lämnade mig nu" spelades på min iPod. På en sekund ändrades min sinnestämmning från att vara glad och njöd över att ha tränat, till vemod och saknad.
Jag tänkte på första gången jag och N åkte till hans familjs fjällstuga och hur vi satt i soffan och lyssnade på digi-listan på P3 (eftersom tv:n inte funkade), och den låten spelades. Jag minns att jag började gråta, och jag kände att jag aldrig ville vara utan N. Jag ville att han aldrig skulle lämna mig, eller att vi aldrig skulle vara utan varandra.
Nu sitter jag här, ungefär ett år och 4-5 månader senare, och låten påverkar mig fortfarande...
Kommer jag någonsin att bli HEL igen?

Ja jag har gått vidare, men jag SAKNAR honom fortfarande...


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad hände, varför lämnade han dig? Ramlade precis in på din blogg av en slump.Jätte fin och bra blogg!

2009-03-01 @ 11:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0