Fega anonyma tönt!


Hahahaha, jag blir irriterad, men kan ändå inte låta bli att skratta!
Jag läste nyss denna kommentar i mitt tidigare inlägg:

Postat av:

Men gud, smalare är inte alltid bättre. När är det nog? När du kan ha barnjeans??

2009-02-24 @ 20:19:58

Jag vet inte vart jag ska börja. Jag borde inte lägga mer energi än att just skratta åt den.
Men jag måste ändå.....asså är du störd? Kände du inte av "tonen" i det där inlägget överhuvudtaget? Vet du vad ordet ironi betyder? Tror du på fullaste allvar att jag ska gå omkring i ett par 26:or när jag  egentligen inte kan ha dom? Och tror du att jag ska "svälta mig" på bröd och vatten?
Vilka pundhuvuden det finns alltså, fega töntar som inte vågar stå för vad dom säger.
Hahahaha, du är säkert bara avis för att du själv sitter och mår dåligt över några extra kilon.
Jag älskar min kropp, jag vill INTE bli smalare, för då skulle jag inte ha några bröst kvar (och dom är små nog som dom är).

Så, lilla gumman/gubben, oroa dig inte, jag kommer inte att börja handla på HM's barnavdelning (även om det skulle vara ett billigt och bra alternativ), och har du nåt du vill säga så får du ju jättegärna säga det till mig i stället!

Kommentarer
Postat av: Bauw!

Right there with you wouw!

2009-02-25 @ 00:08:29
Postat av: Knuti

hahahaha, å gu va roligt!

Sluta ät bara vatten och bröd nu jessan, de är inge braaa ;-)

2009-02-25 @ 09:51:43
Postat av: Anonym

Ja du verkar ju ha stora problem med dig själv och hur du ser ut.Trist att lägga ner så mycket tid på det.Finns ju viktigare saker i livet.

2009-02-25 @ 20:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0