Det går bra!


Jag har fått beröm idag på jobbet! "Det går ju jättebra det här, du har kommit in i det så fort!", "Det syns att du är van med folk, du är så lugn och bekväm i alla situationer". Jag blev jätteglad! Alltid när nåt sånt händer vill jag ringa en enda person och berätta, och så KAN jag inte. Det är frustrerande.

Idag var en bra dag, bortsätt från alla tankar och känslor som hela tiden flammar upp....det är så tröttsamt, jag har verkligen gett upp hoppet nu, men det borde jag har gjort för länge sedan. Men det är svårt. Jag hoppas ju att den jag älskar ska vakna upp en dag och tänka "vad fan håller jag på med??? varför ligger inte Jessica vid min sida??"...
Långsökt som fan...


Jaja.

Nu ska jag fika lite, eventuellt ska jag hälla upp ett glas rött vin också och hoppas på att jag blir trött och somnar lätt. Jag har sjukt lång sovmorgon imorgon, så det är ok att vara uppe lite sent ikväll i och för sig.

Som sagt, fika nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0