Det blev inte så skoj...


Jag stannade hemma ikväll. Magen krånglar. Jag måste verkligen skärpa mig nu, jag stressar alltid när jag äter, och jag vet att den senaste tidens "depp" sätter sina spår också. Jag är ju en bra bit på väg mot lite ljusare tider nu, jag känner att jag är gladare och positivare, och snart snart snart ska jag väl få ordning på mitt lilla liv igen, med allt vad det innebär. RUTINER är vad jag behöver, och just nu är det lite dåligt på den fronten. Jag har ju börjat sova bättre i alla fall, eftersom jag lägger mig i stort sätt samma tid varje kväll, plus/minus nån timme här och där.
Jag ska nog inte trixa så mycket med det jag äter heller, jag måste inse att även fast jag tycker att det är gott med mackor så mår magen inte bra av det, inte heller pasta. Det är tråkigt...

Shit vad jag ser fram emot fredag nu!!!
Det är som sagt jobbfest - min första - och det ska bli superkul!!! Jag ska fixa det jag fixar bäst - efterrätt och så givetvis chips, haha! :-)

Nu ska jag dricka lite kanel-thé och mysa med Tindra, som för övrigt beter sig väldigt konstigt just nu....hon ska väl inte löpa än??? Det känns som det var nyss, men när jag tänker efter så var det några månader sedan. Jaha, då vet jag vad jag har framför mig nu då dom kommande veckorna, en Tindra med mycket hormoner som gnyr åt sina leksaker, samt juckar på sin favvo-stövel.... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0