Dagens andra konstaterande:


Jag har gått vidare. Jag fick dela en liten del av mitt liv med Niclas, och den tiden kommer jag alltid att minnas som den finaste tiden i mitt snart 31-åriga liv. Jag kommer att minnas allting, det bra och det dåliga, och jag kommer att minnas att han var den som jag ville dela resten av mitt liv med.
Men som vi alla vet, things change. Det blev inte så, och därmed måste jag gå vidare, och det har jag gjort nu. Det betyder inte att jag har kommit över honom, det har jag långt ifrån gjort, men att "gå vidare" och att "komma över" är för mig två olika saker. Jag går vidare FÖR att komma över. Låter det logiskt?
För mig gör det i alla fall det, och egentligen så är ju faktiskt det det enda som räknas.



Nu har jag jobbat färdigt för dagen, och nu har jag laddat en maskin med tvätt. Ikväll ska jag träna aerobics (alltså dansa och rensa huvudet) och core. Min måndagsrutin! :-)

NU - promenad!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla sagor tar slut förr eller senare.........

2009-02-23 @ 15:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0