Dagen före piss-dagen.


Alla hjärtans dag närmar sig. Det är bara 50 minuter kvar nu. Jäkla skit. Varför finns denna dag? Det är egentligen inte så rolig när man har pojkvän ens, man har bara en massa förväntningar, och man hoppas att ens kille ska vara superromantisk (som han sällan är), och är man singel (som JAG) så blir man bara påmind om vad man INTE har. Blä. I don't like it.
Men jag har ju köpt min egen choklad och mina egna underkläder, blommor vill jag ändå inte ha, eftersom när jag fick blommor sist krossades mitt hjärta ca 30 minuter senare... Men jag skulle inte tacka nej till blommor om det kom ett bud imorgon, haha!

Jaja, nu ska jag göra kväll, det känns som att det kan bli svårt att somna ikväll, så jag lägger mig och försöker redan nu.
God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0