Dag 1 - check.


Puh.. Vilken lyx att vara hemma 15:02 när jag slutade jobba 15:00! Hihi! Däremot var det ingen lyx att kliva upp kl 05...men det är priset jag får betala antar jag. Jag klagar inte.
Det var en helt ok dag faktiskt, jag har lite ont i huvudet just nu, men det tänkte jag försöka bota med en promenad i friska luften med Tindris alldeles strax.
Det är mycket att ta in, otroligt mycket att lära sig, men jag tror att jag fick bra betyg för första dagen i alla fall. En liten miss gjorde jag, men inget som inte gick att rätta till med ett litet telefonsamtal, så egentligen var det ju ingen miss :-)

Nä nu måste jag gå ut, jag var hemma på lunchen och gick en snabb sväng med lill-hjärtat, och nu när jag kom hem låg hon på samma ställe som när jag gick, jag tror hon har haft en mysig dag i soffan.

Så NU går jag, hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0