Att träna eller att inte träna?


Jag håller på att skapa mig lite rutiner gällande min träning (alltså, jag försöker komma igång igen). Planen är denna:

måndagar: aerobic dance och core
tisdagar: pump eller bodystep
fredagar: pump

Jag tycker det är en bra plan, inte för mycket liksom. Grejen är att jag idag känner mig så sjuuukt trött och sliten, jag fick kanske 3 timmars sömn inatt, och jag känner verkligen att jag bara vill stanna hemma idag....  Ont i huvudet och nacken har jag också. Men jag kände ungefär lika förra måndagen och då gick jag och tränade och det gick ju bra, det är ju bara att ta sig i kragen egentligen. Eller ska jag stanna hemma och vila? Åååh....jag kommer inte att DÖ om jag tränar, jag har bara så svårt att hitta energin idag.
Jag har ungefär en timme på mig att hitta den.

Ok..jag lägger mig på soffan en stund. Somnar jag så somnar jag, och då är jag VÄRD det :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0