3 år och 3 månader.


Så länge har jag bott i min lägenhet, och jag SVÄR att jag vaknar minst en gång i veckan av nån som borrar i betongen!!! Det låter så högt, precis som att borren är på vag in i mitt hem. Och seriöst, 3 år och 3 månader????!!

Gaahh!!!!

Så där ja, god morgon! Idag mår jag bättre, så idag ska jag jobba. Jag börjar kl 12 och hade det inte varit för borrjäveln så hade jag haft en skön sovmorgon... Dagen kan ju bara bli bättre, eller hur? Ikväll till exempel. Ikväll ska jag ha en bra kväll, det är väl på tiden! :-)

Nu ska jag ta och kliva upp (jag bloggar i sängen) och dricka kaffe, och innan jag går till jobbet ska jag äta en god omelett och ta en promis med Tindris!


Kommentarer
Postat av: Knuti

JA JA JA, följ med dåååå!!!! :D :D :D

2009-02-18 @ 09:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0