Som jag sa.


De där drömmarna var precis som jag trodde, dom har stannat kvar i mina tankar under hela dagen. Klumpjävel i halsen, försvinn jäkla skit!
Detta kommer dock att dämpas lite ikväll, jag tror att det kommer att bli grymt roligt!
Men seriöst alltså. Kommer jag någonsin att helt ha kommit över detta helvete? Tid, tid, tid. Jag vet att det läker alla sår, och så fruktansvärt lång tid har det ju inte gått, men det jag hatar mest är att det fortfarande är så jäkla upp och ner.
Jag kan sväva på moln en dag och vara halvt nedgrävd under jorden en annan dag.
Kommer jag att kunna älska någon igen? Kommer jag att kunna släppa in någon i mitt hjärta och i mitt liv på allvar igen?
Så bränd som jag har blivit av detta har jag aldrig varit förut, och jag vet inte om såren någonsin kommer att läka helt och fullt.

Eftersom jag citerade Carrie förut, så citerar jag Aidan nu:
"You BROKE my heart!"


Kommentarer
Postat av: Anna

Nä saker och ting försvinner aldrig helt och hållet, så är det. Men man ser på allt på ett annat sätt med tiden.

Ha nu en hel-kväll och skitskoj, Du vet att jag håller på Dig, Du verkar va en schysst Tjej och är En Pingla, så de så :-)

Kram på Dig!

2009-04-04 @ 17:46:30
URL: http://pannisen.blogg.se/
Postat av: Nico....

Kärleken kan va stor men OMÖJLIG.....

Livet är en överjävlig berg och dalbana...så är det för alla, men alla har inte fått sitt hjärta krossat och har det att kämpa med, utöver alla andra daglig problem man har...Men det jag vet är att det kommer att bli bättre, det kan bara bli bättre!!!! Den dag du slutar drömma om problemen är du på god väg....I know.....

Jessica nu är det bara att bita ihop och gå vidare!!! Du har en fin familj,goa vänner och en Tindra....Kan inte bli mycket bättre nu. En dag kommer du hitta en ny att ge ditt hjärta till....



Mvh Nico......

2009-04-04 @ 22:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0